Страница 1 от 1

Happy Hour: Headshots Only

Публикувано: Вто, 05 Мар 2019, 13:35
от Quintuss.
  • Автор: DaRk_StyLe
    Версия: 0.1
    Описание:
    • Когато стеляш даден играч във тялото и го убиеш изписва че сте го убили със Headshots, плъгини може да си го настройте от колко часа до колко часа да работи и да бъде активен.
    Списък с кварове:
    • happy_hour_begins - в колко часа да стартира "happy hour", по подразбиране в 20:00 часа;
    • happy_hour_ends - в колко часа да приключва "happy hour", по подразбиране в 22:00 часа;

    Допълнителна информация и линк за теглене:

Код: Избери всички

#include < amxmodx >

new Pcvar_Begins;
new Pcvar_Ends;
new DeathMsg_MessageID;

public plugin_init()
{
	register_plugin( "Happy Hour: Headshots Only", "1.0", "DaRk_StyLe" );
	
	Pcvar_Begins = register_cvar( "happy_hour_begins", "20" );
	Pcvar_Ends = register_cvar( "happy_hour_ends", "22" );
	
	DeathMsg_MessageID = get_user_msgid( "DeathMsg" );
	
	register_message( DeathMsg_MessageID, "Message_DeathMsg" );
	register_event( "DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a" );
}

public Message_DeathMsg()
{
	if( is_happy_hour() )
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Event_DeathMsg()
{
	if( is_happy_hour() )
	{
		new Killer = read_data( 1 );
		new Victim = read_data( 2 );
		
		if( is_user_connected( Killer ) && Killer != Victim )
		{
			new Weapon[ 32 ];
			read_data( 4, Weapon, charsmax( Weapon ) );
			
			message_begin( MSG_ALL, DeathMsg_MessageID, { 0, 0, 0 }, 0 );
			{
				write_byte( Killer );
				write_byte( Victim );
				write_byte( 1 );
				write_string( Weapon );
			}
			message_end();
		}
	}
}

bool: is_happy_hour()
{
	new Hour[ 3 ];
	get_time( "%H", Hour, charsmax( Hour ) );
	
	if( get_pcvar_num( Pcvar_Ends ) > str_to_num( Hour ) >= get_pcvar_num( Pcvar_Begins ) )
	{
		return true;
	}
	
	return false;
}
Плъгинат не е тестван и не знам дали работи,правилно ако някой го тества и разбера как работи и дали работи правилно моля да сподели във темата.Благодаря :)