- Най-добрият по рода си плъгин, с който имате цялостна контрола върху чата. Плъгинът ви позволява да добавяте администраторски префикси, префикси по име/IP/SteamID, различен цвят на чата за всеки играч, оцветено име, да промените префиксите на отборите, префиксите на мъртвите и живите играчи, да добавите град и държава на играча, IP и SteamID в чата, точен час и дата, да запишете всяко съобщение в лог файл и един куп други неща!
- В архива ще намерите два плъгина. Първият (crx_chatmanager) е главният плъгин, а вторият (crx_chatmanager_toggle) съдържа командата /cm, която отваря меню от което можете да включите/изключите вашия префикс, цвят на чата и специалното име. Няма нужда да добавяте втория плъгин ако не искате играчите да имат достъп до подобни настройки.
- Единствената команда добавена в главния плъгин е командата cm_reload, с която веднага можете да презаредите конфигурационния файл.
- Главните настройки се намират в раздела [Main Settings] във файла configs/ChatManager.ini.
- ALL_CHAT -- ако е сложено на 1, всички играчи ще могат да виждат всички чатове независимо дали са живи или мъртви, обаче няма да могат да виждат чуждите отборни чатове; ако е сложено 2, ще могат да виждат и всички отборни чатове
- ADMIN_LISTEN_FLAGS -- хората с този флаг (или флагове) ще виждат всички чатове по всяко време
- BLOCK_FIRST_SYMBOLS -- съобщенията започващи с тези символи няма да се показват в чата (чрез тази настройка лесно можете да скриете съобщенията започващи с "/")
- DEAD_PREFIX -- префиксът, който ще се показва при мъртвите играчи (*DEAD*)
- ALIVE_PREFIX -- префиксът, който ще се показва при живите играчи (може да го оставите празно)
- TEAM_PREFIX_T -- (Terrorist) префиксът
- TEAM_PREFIX_CT -- (Counter-Terrorist) префиксът
- TEAM_PREFIX_SPEC -- (Spectator) префиксът
- ERROR_TEXT -- какво да се показва при невалидна стойност от geoip
- FORMAT_TIME -- начин на показване на времето при ползане на %time% (повече информация тук)
- CHAT_LOG_FILE -- в кой файл да се логват чат съобщенията; ако полето е празно, логовете ще бъдат изключени
- CHAT_LOG_SAY_FORMAT -- форматът който ще се ползва при логване на съобщения в общия чат
- CHAT_LOG_TEAM_FORMAT -- форматът който ще се ползва при логване на съобщения в отборния чат
- SAY_SOUND -- тук можете да сложите звук, който ще се чува при изпращане на съобщение в общия чат
- SAY_TEAM_SOUND -- тук можете да сложите звук, който ще се чува при изпращане на съобщение в отборния чат
- Тези неща се добавят в разделите [Admin Prefixes], [Chat Colors] и [Name Customization].
- Смятам, че имената са достатъчно ясни и няма нужда от допълнителна информация.
- В самия .ini файл са предоставени примери и е предоставен синтаксис.
- Нов префикс, цвят или име се добавя на нов ред в съответния раздел.
- Добавянето на префикс, цвят на чата и останали неща може да стане според флаг/флагове, име на играча, ИП адрес и прочие.
- В списъка по-долу ще намерите всички видове данни които може да се ползват при задаването на екстра.
- flag -- добавя екстрата ако играчът има всички флагове въведени в полето "info"
- anyflag -- добавя екстрата ако играчът има поне един от флаговете въведени в полето "info"
- name -- добавя екстрата ако името на играча е еднакво на това въведено в полето "info"
- ip -- добавя екстрата ако ИП адресът на играча е еднакъв на този въведен в полето "info"
- steam -- добавя екстрата ако SteamID-то на играча е еднакво на това въведено в полето "info"
- noprefix -- добавя екстрата ако играчът няма зададен префикс
- Ако примерно напишете "flag" "mnop" "[VIP]", играчите които имат флаговете "mnop" ще получат префикса [VIP].
- Ако даден играч покрива изискванията за повече от един префикс/цвят/име, ще получи този, който е най-отгоре в списъка.
- Форматите определят по какъв начин ще изглежда чатът. Можете да зададете различен формат за всеки един играч в раздела [User Formats], обаче първо трябва да го създадете в раздела [Format Definitions]. Може да ползвате следните заместители при създаването на формати:
- $admin_prefix$ -- администраторският префикс зададен в раздела [Admin Prefixes]
- $dead_prefix$ -- *DEAD* префиксът (и този за живите, ако е зададен такъв)
- $team$ -- отбора на играча
- $name$ -- истинското име на играча
- $custom_name$ -- името на играча зададено в раздела [Name Customization]
- $ip$ -- ИП адресът на играча
- $steam$ -- SteamID-то на играча
- $userid$ -- userid-то на играча
- $chat_color$ -- цвята на чата зададен в раздела [Chat Colors]
- $message$ -- написаното съобщение
- $time$ -- точен час/точна дата
- Можете да ползвате и следните, обаче тъй като те са изключени по подразбиране, трябва да ги включите от .sma файла. За да включите даден заместител, премахвате "//" от реда съдържащ #define в началото на кода, след което компилирате плъгина отново.
- $health$ -- кръвта на играча
- $armor$ -- бронята на играча
- $frags$ -- убийствата на играча
- $deaths$ -- умиранията на играча
- $city$ -- градът на играча
- $country$ -- държавата на играча
- $country_code$ -- кодът на държавата на играча
- $continent$ -- континентът на играча
- $continent_code$ -- кодът на континента на играча
- &x07 = червено
- &x06 = синьо
- &x05 = бяло
- &x04 = зелено
- &x03 = според отбора
- &x01 = нормално
- Комбиниране на повече от един отборен цвят не е възможно в CS 1.6!!!
- Само ЕДИН от следните може да се ползва в ЕДНО чат съобщение - &x03, &x05, &x06, &x07. Ако се опитате да сложите повече от едно, то автоматично ще замени всички останали с първото което сте сложиле.



Източник: www.amxx-bg.info